Qui som, què volem

Som un grup de gent que estimem el poble i que ens neguem a estar muts. Hem volgut crear el bloc per facilitar la informació i la participació de tothom.

Si entres per primera vegada, ves al final de la pàgina on posa "missatges antics" i podràs seguir la informació des dels seus inicis.

No subscrivim tot el que es diu aquí però respectem el dret de la gent a dir-ho.

dimecres, 14 de juliol del 2010

COM ES POT LLUITAR CONTRA LA MENTIDA?

Avui hi ha hagut la reunió informativa sobre la planta de triatge. No comptava haber d'escriure al bloc a nivell personal però no em queda cap més remei.
El Sr Espona ha dit un parell de mentides referides a mi que no puc deixar de respondre.
No vam fer cap pacte, i ell ho sap, com també sap que em va dir que no era cap secret el contingut de la reunió. I ho saben tots els que eren a la segona reunió perquè allà li vaig fer la mateixa pregunta que avui i em va contestar que sí.
També ha dit que vaig dir que m'importaven una merda els 100 llocs de treball de planta de biomassa. El que vaig dir era que jo no considerava que això fos important pel poble, per una raó molt clara, perquè avui en dia tothom es desplaça allà on té la feina.
I si no que mirin quants del poble treballen al polígon.
Penso que el Sr Espona fa servir l'atac personal quan no té arguments i que la seva intenció era fer-me perdre credibilitat davant del poble. Espero que no ho aconsegueixi. Mentrestant jo seguiré lluitant pel que és just.
I que estigui tranquil : jo mai faré servir la mentida i l'atac personal per desprestigiar-lo. La meva dignitat estaria en joc i no la vull perdre.
Una avantatge té tot això: ara sé amb qui tracto.